Verzending & Leveringsbeleid

Alle bestellingen van SOSO. worden geleverd met PostNL en Bpost. Binnen 24 tot 48 uur worden alle bestellingen verwerkt en ontvangt u een tracking code per mail. U kunt het pakket volgen op deze pagina.

Bij SOSO. Fashion streven we naar een eenvoudig bestel- en leverproces voor onze klanten. Als je vragen hebt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je een bestelling bij ons kunt plaatsen en hoe het leverproces verloopt.

1. Bestellen

Het bestelproces van SOSO. is eenvoudig. Kies het gewenste product op de productpagina en voeg het toe aan de winkelwagen door op de zwarte knop "Toevoegen aan winkelwagen" te klikken. Controleer of je de juiste varianten hebt geselecteerd en klik vervolgens op "Afrekenen". Op de informatiepagina vul je de juiste adresgegevens in en controleer je deze nogmaals voordat je op "Doorgaan met verzenden" klikt. Op de "Verzending" pagina kun je nogmaals de adresgegevens controleren en zie je dat verzending altijd gratis is. Kies de gewenste betaalmethode en voltooi je bestelling door op de "Bestelling voltooien" knop te klikken.

2. Verzenden

We zorgen ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden. We verzamelen pakketten in bulk en verzenden ze allemaal in één keer. Na een paar dagen ontvang je per mail je persoonlijke tracking code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen, de gemiddelde levertijd is 7 tot 10 werkdagen. Neem gerust contact op als je meer informatie wilt.

3. Levering

Als je bestelling is geleverd, kun je ervan genieten! Als er iets mis is met het product, kun je op deze pagina controleren hoe je het kunt ruilen of retourneren. Als het product defect is geraakt tijdens transport, sturen we de eerste keer kosteloos een nieuw pakketje en betalen we bij de tweede keer het volledige aankoopbedrag terug. Als een pakket verloren gaat, zullen we altijd een nieuw pakket verzenden voordat we overgaan tot terugbetaling of retourzending. Als het pakket niet kan worden afgeleverd, gaat het automatisch terug naar ons en zijn wij gerechtigd om kosten in rekening te brengen.

Nederland & Belgie -  Gratis bij verzending binnen Nederland & Belgie

 

 

 

Producten

Op iedere product pagina staat een maattabel. Je kunt ook kijken bij ''size finder''.

Indien de juiste maat of een ander product niet meer beschikbaar is kun je een mail sturen naar: info@sosofashion.nl.

Wij gaan er dan zo spoedig mogelijk naar kijken.

Als je artikelen verkeerd of beschadigd zijn aangekomen vragen we je vriendelijk om een mail te sturen naar info@sosofashion.nl Zorg hierbij voor een foto of video waarin duidelijk de schade te zien is. Uiteraard kijken wij voor een passende oplossing.

In het bovenste gedeelte van de webshop staan alle menu's, je kunt ook zoeken met de zoekfunctie.

Bestelling & Betaling

Bij SOSO. Fashion & Gadgets kun je gebruik maken van de volgende betaalmethode:

  • Ideal
  • Bancontact
  • Sofort Banking
  • Klarna
  • Paypal
  • Creditcard

Helaas is dit niet mogelijk alle gegevens worden direct doorgezet en verwerkt. Indien het artikel niet past, kun je deze altijd ruilen voor een andere maat.

Wij kunnen niets meer aanpassen nadat je een bestelling hebt geplaatst, in dit geval raden wij aan om te wachten tot het artikel binnen is gekomen en contact op te nemen met de klantenservice.

Verzending & Levering

Momenteel verzenden wij al onze producten naar heel Nederland & Belgie.

Verzending naar Nederland & Belgie is gratis.

Voor alle informatie over bestellingen en levering verwijzen we je graag door naar de volgende pagina.

Klik hier om naar de bestelling en levering pagina te gaan.

Je kunt met je ordernummer je pakket volgen via deze pagina

Het kan soms een aantal dagen duren voordat de tracking zichtbaar is.

Indien er nog niets zichtbaar is op de Track & Trace pagina zijn de artikelen nog niet onderweg. De verwerkingstijd is gemiddeld 24 tot 72 uur.

Mocht het na 4 werkdagen nog steeds niet zichtbaar zijn, stuur ons dan een mail op: info@sosofashion.nl

Vervelend om te horen dat je je artikelen van SOSO. nog niet hebt ontvangen. Indien de levertermijn verstreken is (deze kun je hier bekijken) en je hebt je artikelen nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

info@sosofashion.nl

Ruilen & Retourneren

Wij hebben een 14 dagen retourbeleid, wat betekent dat u 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van uw bestelling de tijd heeft om een terugbetaling aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongebruikt en in de originele verpakking. U heeft ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een retourzending aan te vragen kunt u contact met ons opnemen via info@sosofashion.nl. Vermeld altijd uw bestelnummer. Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij u een retourlabel en instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe moet sturen.

Bekijk voor het volledige retourbeleid deze pagina

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening en afhankelijk van de koerier waarmee je de artikelen gaat retourneren.

Om je bestelling te ruilen of retourneren kun je contact opnemen met de klantenservice

info@sosofashion.nl

Stuur een mail binnen 14 dagen na ontvangst en wij geven hierbij de instructies voor het retourneren.

Nadat je bestelling is geplaatst ontvang je altijd een bevestiging van ons, bekijk de mail die je hebt gekregen na het bestellen.

De bestelnummers beginnen altijd met een # en bestaat in totaal uit 4 of 5 cijfers.

Wij streven ernaar om het bedrag binnen 10 werkdagen op het opgegeven rekeningnummer terug te sorten.